Skyrim VR Inkluderer Gå-hastighet og Innstillinger for Kamerahøyde i Neste Oppdatering

The Elder Scrolls V: Skyrim VR var en av de store VR spillene som ble lansert i 2017, og nå har vi nylig fått vite at Bethesda planlegger en mye etterlengtet oppdatering til spiller. Denne oppdateringen inkluderer to store forandringer på spillets VR innstillinger.

Først ut, så har Bethesda inkludert muligheten til å justere gå-hastigheten når man bruker Playstation Move kontrollene, dette lar deg øke eller redusere glide-effekten når du bruker jevn bevegelse funksjonen. I tillegg er det kommet en mye etterlengtet justering for kamerahøyde også.  For øyeblikket er det mange spillere som finner seg på den lave siden når de starter skyrim VR, noe som betyr at du mest sannsynlig må fysisk krype, tilbakestille synet og så reise deg igjen for å justere høyden. Nå kan du gjøre dette direkte fra menyen.

Det finnes mye annet å se frem til i denne oppdateringen også. Du kan vise og skjule sikte med Move kontrollene for eksempel, og den vil kun vises når du kaster magi. Det er også en håndfull med feil som er rettet opp, inkludert et problem med modus for de venstrehendte, perk systemet og mye mer.

Vi har dessverre ikke fått noe nærmere beskjed på når vi kan forvente å se spillet på Oculus Rift eller HTC Vive, men når den kommer, så vil den i det minste ha et par mindre problemer med starten.

Legg igjen en kommentar
(Visited 115 times, 1 visits today)